منحة وزارة الاتصالات (2007-2008)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منحة وزارة الاتصالات (2007-2008)

هو منتدى خاص بالطلبه التى تم قبولهم بمنحة وزارة الاتصالات واتمنى ان يكون هناك مشاركا ت جاده من كل الافراد كما اتمنى ان يكون هناك نقاش جاد وتعارف جاد واسلوب راقى فى الحوار من اجل تواصل دائم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elkhosht

خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم Empty
مُساهمةموضوع: خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم   خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم Icon_minitimeالجمعة يناير 25, 2008 8:26 am

Surprised في البداية انا اسمي أحمد من اسيوط كنت مقدم اوراكل في اوراسكوم طبعا في اسيوط المهم عملت الانترفيو وظهرت النتيجة على الويب سايت وشفتها ولقيت انى مكنش ليا نصيب فيها لا اساسي ولا حتى احتياطي المهم حمدت ربنا على كده وقولت ده اكيد خير ان شاء الله ونسيت امر المنحه وقررت انى مقدمش فيها تاني للابد .............
Shocked امبارح الى هوا يوم الخميس قرب المغرب جالى تليفون على الموبايل المهم رديت مين معايا ؟؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟!!!!! اتاريه والدي سلمت عليه طبعا ولقيت واحد بيقولى مبرووووووووووووووك اتصلو بيك من المركز ( اوراسكوم ) وقالو انك نجت ....... مكدبش عليكم انا فرحت ......... المهم قفلت مع والدي وقولت اتاكد من الويب سايت تاني روحت وفوجئت؟!!!!!!!!!!! اني بردده مش ناجح affraid قولت الحمد الله تاني وقلت يبقى اكيد والدي طلبت معاه يشتغلني ....... مفيش بعدها بخمس دقايق جالى تليفون على الموبايل تتخيلوا مييييين Shocked ايوا مركز اوراسكوم بيهنيني بانى اتقبلت معاهم والمفروض أروح يوم السبت علشان اعمل تست الانجلش الى طبعا كلكم عارفينه ولما سالتها ازاى ده انا مكنتشه ناجح لا اساسي ولا إحتياطي قالتلي الوزارة قلبت ناس تانيه ..........
على فكره الكلام ده كله حقيقي والله مش هرتلت نت
المهم انا بقى عايز اعرف ايه موضوع الناس الجديده دولا الى انا واحد منهم ؟؟؟؟؟؟؟؟
وعايز اعرف اذا كان فيه حد جديد معايا ؟؟؟؟؟؟
الى عنده رد على اي سؤال من الاتنين يرييت يبعتلى الرد
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: مبـــــــــــــــــــروك   خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم Icon_minitimeالسبت يناير 26, 2008 5:55 am

اولا مبروك على نجاحك فى المنحه وان شاء الله تكون خير ليك فى حياتك

بس ده هيطرح سؤال مهم جدا:

ياترى الناس الاحتياطى بالنظام ده يعتبرووا اصبحوا اساسى ولا لسه على الهامش بردو
https://mn7twzarteletsalat.ahlamontada.com
elkhosht

مُساهمةموضوع: رد: خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم   خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم Icon_minitimeالسبت يناير 26, 2008 5:58 am

كلمنى على المسنجر يا باشا ده ايميليah_ha2@yahoo.com

خبر الموسم لاوراكل اوراسكوم
صفحة 1 من اصل 1