منحة وزارة الاتصالات (2007-2008)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منحة وزارة الاتصالات (2007-2008)

هو منتدى خاص بالطلبه التى تم قبولهم بمنحة وزارة الاتصالات واتمنى ان يكون هناك مشاركا ت جاده من كل الافراد كما اتمنى ان يكون هناك نقاش جاد وتعارف جاد واسلوب راقى فى الحوار من اجل تواصل دائم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ICDL Learning { English}

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
loay_mr

loay_mr

ICDL Learning { English} Empty
مُساهمةموضوع: ICDL Learning { English}   ICDL Learning { English} Icon_minitimeالأحد يناير 20, 2008 4:48 am

auto

مُساهمةموضوع: رد: ICDL Learning { English}   ICDL Learning { English} Icon_minitimeالأحد يناير 20, 2008 8:04 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا جتلى المنحة الحمد لله لكن لسة ماامتحنتش وقلقانة جدا لانى
حسيت ان الامتحانات صعبة اوى وعاوزة اعرف هى هتبقى انجليزى انجليزى ولا اية بالضبط وشكرا
loay_mr

loay_mr

مُساهمةموضوع: رد: ICDL Learning { English}   ICDL Learning { English} Icon_minitimeالإثنين يناير 21, 2008 5:00 am

auto كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا جتلى المنحة الحمد لله لكن لسة ماامتحنتش وقلقانة جدا لانى
حسيت ان الامتحانات صعبة اوى وعاوزة اعرف هى هتبقى انجليزى انجليزى ولا اية بالضبط وشكرا

امتحانات ICDL سهلة ومفيش فيها صعوبة ...
وإنت إللي بتختاري إذا كنت هتمتحني عربي أو إنجليزي حسب دراستك لها ...
بس نصيحيت اتمرني على الامتحان كويس كتير ( ده من الآخر ) وهتلاقي 99% من الامتحان منها إن لم يكن كله ...
( ورأي لو عاوزة تتعلمي ICDL ذاكريها - عاوزة تخدي الشهادة بس اعرفي الأفرع بتعتها بتتكلم عن إيه بس وذاكري الامتحانات كويس ) ... مع العلم إن IT ضروري قراءته علشان تخدي عنه فكره ...
وربنا يوفقك
.
auto

مُساهمةموضوع: رد: ICDL Learning { English}   ICDL Learning { English} Icon_minitimeالإثنين يناير 21, 2008 6:42 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا بشكرك بجد لردك بس لو سمحت سؤال تانى
أجيب الامتحانات منين هى مش موجودة فى المركز اللى الامتحان تبعة وكمان مفيش عندهم مزكرات للit ودى مشكلة كمان وناس كتير بتقولى الامتحانات دايما بيجى منها
وسؤال كمان انا اسفة لازعاجك بس انا دارسة الدروات على ميكروسوفت اوفيس انجليزى مش عربى ومش عارفة انا لما شوفت الامتحانات الانجليزى حسب دراستى اتعقدت ؟
وبشكرك ولو حضرتك تقدر تقولى اجيب الامتحانات ازاى تبقى ساعدتنى كتير وليك كل الشكر
شكرا
أوتو
auto

مُساهمةموضوع: رد: ICDL Learning { English}   ICDL Learning { English} Icon_minitimeالإثنين يناير 21, 2008 6:48 pm

أجيب الامتحانات منين هى مش موجودة فى المركز اللى الامتحان تبعة وكمان مفيش عندهم مزكرات للit ودى مشكلة كمان وناس كتير بتقولى الامتحانات دايما بيجى منها
وسؤال كمان انا اسفة لازعاجك بس انا دارسة الدروات على ميكروسوفت اوفيس انجليزى مش عربى ومش عارفة انا لما شوفت الامتحانات الانجليزى حسب دراستى اتعقدت ؟
وبشكرك ولو حضرتك تقدر تقولى اجيب الامتحانات ازاى تبقى ساعدتنى كتير وليك كل الشكر
شكرا
أوتو
loay_mr

loay_mr

مُساهمةموضوع: رد: ICDL Learning { English}   ICDL Learning { English} Icon_minitimeالثلاثاء يناير 22, 2008 10:38 am

auto كتب:
شكرا
أوتو

العفو ... لا شكر على واجب
سواء مذكرات أو امتحانات ICDL في منها نسخ إلكترونية وكلها موجودة على الموقع ...
وفي بعض المكتبات بتنزل نسخ مطبوعة من الامتحانات وبتبيعها ...
والامتحانات موجودة في المواضيع التالية

امتحانات الـ ICDL بالصورة

امتحانات جديدة للـ ICDL بالصورة Printscreen

ولو في أي سؤال ... أنا تحت الأمر

ICDL Learning { English}
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Why English Is So Difficult